Neatbildēti zvani ir kļuvuši par reālu problēmu daudziem tālruņu lietotājiem, un dažkārt dienas laikā var būt līdz pat vairākiem desmitiem šādu zvanu, kas nesniedz nekādu informāciju. Apskatīsim sīkāk, kāpēc tā notiek.
Ir divas galvenās “kluso zvanu” kategorijas: kad izdodas pacelt tālruņa klausuli, un kad zvans beidzas tik ātri, ka vienkārši nav iespējams atbildēt. Apskatīsim katru no šiem gadījumiem.
Zvans, uz kuru nav iespējams atbildēt
Iedomājieties situāciju: jums zvana, zvans ilgst tikai brīdi, un jums fiziski nav laika atbildēt. Kāpēc jums ir nepieciešama šāda pārbaude? Tā kalpo, lai apstiprinātu jūsu numura aktivitāti, izmantojot IP telefoniju.
Šādu zvanu mērķis ir vākt datus, lai izveidotu numuru datubāzes, kuras vēlāk izmanto surogātpasta sūtīšanai vai zvanīšanai. Bieži vien šie dati tiek izmantoti arī surogātpasta ziņojumos.
Lasi arī: Saeima to ir apstiprinājusi! Stājušies spēkā grozījumi likumā par skaidro naudu – Tas ietekmēs plašu sabiedrības loku
Ir bezjēdzīgi zvanīt atpakaļ uz šādiem numuriem, jo neviens jums neatbildēs. Šos numurus parasti uz laiku nomā no telekomunikāciju operatoriem un izmanto ne gluži likumīgiem mērķiem, lai gan par to izmantošanu ir grūti saukt pie atbildības.
Šķir otru lapu, lai lasītu tālāk